Vivere Wonen streeft een zorgvuldige uitvoering na van de zorgverlening. Ondanks de beoogde zorgvuldigheid kan de cliënt een klacht hebben over de zorgverlening.

Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de cliënt of diens vertegenwoordiger binnen 8 dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen 14 dagen, schriftelijk te worden gemeld aan Vivere Wonen.

Er is een klachtenreglement van toepassing, dat voldoet aan de Wet Klachten Gezondheidszorg. Bij klachten wendt de cliënt of diens vertegenwoordiger zich in eerste instantie tot de zorgverlener en in tweede instantie tot de klachtencommissie.

Geschillencommissie

Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij Klachtenportaal Zorg. Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.