Sorbets!
/De afgelopen weken hebben we al heel wat mooie zonnige dagen mogen beleven. De bewoners van Vivere zijn onlangs op een van deze dagen verrast met zelfgemaakte sorbets. Dat was even genieten!
Lees het laatste nieuws, achter de schermen en blogs van zorgvilla Vivere en Sanare Zorg & Welzijn
In de afgelopen 3 weken, zijn er 4 personen binnen Sanare getest . Allen zijn negatief getest en hebben dus geen Corona.
Vanaf heden is het mogelijk bewoners van Vivere op alternatieve wijze te bezoeken. Zo kunnen bewoners, bezoekers en medewerkers op veilige wijze 'live' contact hebben. En wordt niet afgeweken van de huidige richtlijnen van het RIVM.
Wat normaal een groepsactiviteit is, hebben we nu individueel georganiseerd. In de week voor Pasen hebben we paastakken versierd. Met dank aan Meesterbloembinderij Coen van Buuren voor de paastakken!
Omdat binnen Vivere geen bezoek meer mag worden toegelaten zijn we aan de slag gegaan met beeldbellen voor/met cliënten, medewerkers en familie/vrienden.
Dit initiatief is door de Stichting van Drost-IJserman ondersteund met een verrijdbare Smart TV, zodat op groter scherm bij de cliënt beeldbellen mogelijk is.
Wij zijn erg dankbaar voor deze gulle gift!